Nieuwe Haring, ouwe liefde

Gestart door TheCFO, 07/06/2007 om 12:25:33

TheCFO

Lunchtijd!



En maar bleren dat we in Nl geen culinaire traditie hebben. Aan de staart -dus niet in stukjes zoals in 020- in de mond.
Gewoon hier op onze eigen Coolsingel, in de viskiosk!

Eet smakelijk!

Tamza

Gatverdamme, opgerot met je haring. Ging een keer een hap nemen toen sienia weer eens haar haringhonger moest stillen bij een kraampje. Smerig, tfoe.

TheCFO

Ik dacht al wel dat zij over meer klasse en verstand beschikt dan jij.


Nadoriaan


Tamza

Citaat van: TheCFO op 07/06/2007 om 12:53:18
Ik dacht al wel dat zij over meer klasse en verstand beschikt dan jij.


Zeidie, terwijl ie met een tandenstoker de visdraden tussen zn tanden uitpulkt en een zure adem je tegemoet komt. Hoe Rotterdams ordinair om het vreten van zure rauwe vis als een uiting van klasse en verstand te zien.

Geef mij nou maar gewoon een normale bord zalige paella met zeevruchten die ik desnoods met handen en voeten opeet. Mogen jullie de haring, klasse en verstand houden.


Tamza


Samir!


TheCFO

Citaat van: Tamza op 07/06/2007 om 13:02:44

Zeidie, terwijl ie met een tandenstoker de visdraden tussen zn tanden uitpulkt en een zure adem je tegemoet komt. Hoe Rotterdams ordinair om het vreten van zure rauwe vis als een uiting van klasse en verstand te zien.

Geef mij nou maar gewoon een normale bord zalige paella met zeevruchten die ik desnoods met handen en voeten opeet. Mogen jullie de haring, klasse en verstand houden.


Dat jij je zorgen maakt over de geur van mijn adem stemt me op een of andere vage manier hoopvol. Dat in tegenstelling tot de rest van het schrijfsel. (hoewel jou met je voeten die mosselen zien openen en veroberen lijkt me ook wel wat.)

Tamza

Citaat van: Samir! op 07/06/2007 om 13:04:12

En terecht! Vis is gezond :)

Dolfijnen zijn zoogdieren, geen vissen!

TheCFO


Samir!

Citaat van: Tamza op 07/06/2007 om 13:05:49
Citaat van: Samir! op 07/06/2007 om 13:04:12

En terecht! Vis is gezond :)

Dolfijnen zijn zoogdieren, geen vissen!

....

Ga jij maar vliegen ontleden.

Ik heb btw nooit haring gegeten? Ik ga het een keer met jou uitproberen.

Inuit

vind haring normaal ook echt smerig, haring met tomatensaus op brood is wel okay, moet je maar eens proberen.

Tamza

Citaat van: TheCFO op 07/06/2007 om 13:05:42

Dat jij je zorgen maakt over de geur van mijn adem stemt me op een of andere vage manier hoopvol. Dat in tegenstelling tot de rest van het schrijfsel. (hoewel jou met je voeten die mosselen zien openen en veroberen lijkt me ook wel wat.)

Tje bek joh. Moet je niet een blik kaviaar gaan halen om het op je haring te smeren? Als een debiel laten zien hoe sophisticated jij bent zeg maar. En dan goed prakken prakken prakken

Tamza

Citaat van: TheCFO op 07/06/2007 om 13:09:41
Zoogdieren zijn ook gezond

Jij bent het levende bewijs dat ze dat niet allemaal zijn

Inuit

Citaat van: TheCFO op 07/06/2007 om 13:09:41
Zoogdieren zijn ook gezond
als ik naar sommige collega's (in het rokershok) kijk, dan krijg ik een heeeel ander idee :)